Τα SUV που «κλέβουν» την εφορία

Τη σημερινή εποχή η αυτοκίνηση έχει αλλάξει σημαντικά σε σχέση με μια δεκαετία πίσω, λόγω κυρίως της έλευσης των SUV.

Τη σημερινή εποχή η αυτοκίνηση έχει αλλάξει σημαντικά σε σχέση με μια δεκαετία πίσω, λόγω κυρίως της έλευσης των SUV, των μικρών turbo κινητήρων και του εξηλεκτρισμού σε όλες τις μορφές του (υβριδικά, ηλεκτρικά, ήπια υβριδικά, υβριδικά με πρίζα).

Το 2010 για παράδειγμα τα 4×4 μαζί με τα SUV είχαν μερίδιο αγοράς 8,6%, όμως φέτος το πρώτο 8μηνο έχουν φτάσει το εντυπωσιακό 44,8% και συνεχώς ανεβαίνουν. Παλαιότερα δεν υπήρχαν μικροί turbo κινητήρες 1.0 έως 1.2 λτ., ενώ τώρα έχουν κατακλύσει την αγορά και τοποθετούνται από μίνι αυτοκίνητα έως μικρομεσαία SUV. Τα μηχανικά αυτά σύνολα έχουν αντικαταστήσει τους παλαιότερους ατμοσφαιρικούς των 1.4 και 1.6 λτ. και προσφέρουν πολλά πλεονεκτήματα. Τα βασικότερα είναι ο μικρότερος όγκος και βάρος καθώς είναι και 3κύλινδρα στην πλειοψηφία τους, όπως επίσης και η περισσότερη ροπή από χαμηλότερες στροφές.

Ο κάτοχος ή ο υποψήφιος αγοραστής ενός SUV με κινητήρα χωρητικότητας έως 1.200 κ.εκ., έχει ένα ακόμα πλεονέκτημα. Αυτό του χαμηλότερου τεκμηρίου διαβίωσης, που διαμορφώνεται στις 4.000 ευρώ. Επιπλέον, στην πλειοψηφία τους τα SUV με τα downsized μηχανικά σύνολα εμφανίζουν χαμηλές εκπομπές CO2, συνήθως μέχρι 120 γρ./χλμ. ή λίγο παραπάνω. Οπότε τα τέλη κυκλοφορίας τους είναι εξίσου χαμηλά και βρίσκονται κατά μέσο όρο γύρω στα 115 ευρώ.

Παρακάτω, συγκεντρώσαμε τα SUV όλων των εταιρειών με τους κινητήρες έως 1.200 κ.εκ. (λόγω χαμηλότερου τεκμηρίου) και τα παραθέτουμε μαζί με τις εκπομπές CO2, τα τέλη κυκλοφορίας που πληρώνουν και τις τιμές τους στις φθηνότερες εκδόσεις.

Πηγή: autogreeknews.gr


Το Fosonline.gr χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Διαβάστε περισσότερα