Oλυμπιακός: Ο στόχος στην Ευρώπη θα είναι τα playoffs

Ο ανταγωνισμός στην EuroLeague αυξάνεται, ΤΣΣΚΑ, Φενέρ, Ρεάλ, Εφές και Μπαρτσελόνα δύσκολα θα χάσουν θέση από την πρώτη πεντάδα και ο Ολυμπιακός θα επιχειρήσει να τους κοντράρει.

Είναι γεγονός πως οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού τα τελευταία χρόνια έχουν καλομάθει στις επιτυχίες, στις διακρίσεις, στις συμμετοχές σε τελικούς Final Four, έχοντας γευτεί μάλιστα και την χαρά της κατάκτησης του τροπαίου δύο σερί χρονιές στην EuroLeague. Να ρίξουμε μία ματιά στο τι έχουν κάνει οι Πειραιώτες την τελευταία περίπου δεκαετία, από το 2009 και μετά; Εκείνη την χρονιά επέστρεψαν στην τελική φάση της διοργάνωσης ύστερα από δέκα χρόνια απουσίας, ενώ την επόμενη χρονιά (2010) έφτασαν έως και τον τελικό του Final Four, αλλά έχασαν το τρόπαιο από την Μπαρτσελόνα.

Το 2012 κατέκτησαν τον τίτλο στη Κωνσταντινούπολη σε εκείνο τον συγκλονιστικό τελικό κόντρα στη ΤΣΣΚΑ, ακολούθως σήκωσαν ψηλά το Κύπελλο και την ερχόμενη σεζόν (2013) στο Λονδίνο, ενώ το 2015 συμμετείχαν και πάλι στην τελική τετράδα της διοργάνωσης, αλλά στο τέλος έχασαν τον τίτλο από την οικοδέσποινα Ρεάλ. Το 2017 ξανά συμμετοχή σε τελικό Ευρωλίγκας, μη μπορώντας όμως να κοντράρει την Φενέρμπαχτσε που έπαιζε στο «σπίτι» της. Μέσα σε έξι χρόνια, λοιπόν, οι Πειραιώτες συμμετείχαν σε τέσσερις τελικούς Final Four, δείχνοντας διάρκεια και συνέπεια στις επιτυχίες. Το συγκεκριμένο γεγονός, πρόκειται για τεράστια επιτυχία, αλλά και για ένα μεγάλο επίτευγμα, αν αναλογιστεί κανείς το μπάτζετ που είχε ο Ολυμπιακός, απέναντι στους αντιπάλους του.

Πλέον, όμως, οι «ερυθρόλευκοι» μετρούν δύο σερί σεζόν μακριά από τα Final Four, ενώ φέτος δεν μπόρεσαν να συμμετάσχουν ούτε στα πλέι-οφς της διοργάνωσης. Καμία αντίρρηση πως η ομάδα αντιμετώπισε προβλήματα, τόσο εντός παρκέ, όσο και εκτός, τα οποία επηρέασαν την απόδοση της, αλλά οφείλουμε να παραδεχτούμε πως πλέον ο ανταγωνισμός στην Ευρωλίγκα αυξάνεται!

Όλο και περισσότερες ομάδες ανεβάζουν τα μπάτζετ τους, ενώ σιγά-σιγά κάποια κλαμπ αρχίζουν να ξεφεύγουν επικίνδυνα. Η ΤΣΣΚΑ Μόσχας, η Φενέρμπαχτσε, η Ρεάλ Μαδρίτης, η Αναντολού Εφές και η Μπαρτσελόνα (η οποία έκανε το «μπαμ» με την απόκτηση του Κόρι Χίγκινς), συνεχώς ισχυροποιούνται, έχοντας πλέον στα ρόστερ τους μεγάλη γκάμα της αφρόκρεμας που κυκλοφορεί στα ευρωπαϊκά παρκέ. Πριν καν αρχίσει η επόμενη σεζόν, μπορούμε να πούμε με σιγουριά πως αυτές οι ομάδες θα κλείσουν τις πέντε πρώτες θέσεις στη κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου.

Παράλληλα, η Αρμάνι Μιλάνο παρουσιάζεται ιδιαίτερα φιλόδοξη. Για ακόμη μία σεζόν θα έχει δυνατό ρόστερ, ενώ φέτος επένδυσε και στον Ετόρε Μεσίνα, δίνοντας του την θέση του προπονητή. Η Μακάμπι Τελ Αβίβ θα επιδιώξει να επιστρέψει στις πρώτες θέσεις, η Μπασκόνια έχει πάντα σταθερή πορεία με στόχο τα πλέι-οφς, ενώ και η Μπάγερν Μονάχου θα επιδιώξει να κάνει το βήμα παραπάνω. Ας μην ξεχνάμε τον Παναθηναϊκό, ο οποίος μπορεί να απέχει από τα Final Four από το 2012, αλλά έχει συνέπεια στο να μπαίνει στην οκτάδα, ενώ μόνο αδιάφορη δεν μπορεί να είναι η Ζαλγκίρις, η οποία με κόουτς τον Σαρούνας Γιασικεβίτσιους παρουσιάζει αξιόλογες ομάδες. Bαλένθια, Χίμκι, Ερυθρός Αστέρας, Άλμπα και Βιλερμπάν, δεν θα έχουν στόχο απλά την συμμετοχή, ενώ ας μην ξεχνάμε πως οι σύλλογοι στο νέο πρωτάθλημα από δεκαέξι θα γίνουν δεκαοκτώ.

Όπως γίνεται αντιληπτό, με δεδομένο πως ο Ολυμπιακός (όπως και ο Παναθηναϊκός και γενικότερα οι ελληνικές ομάδες) δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τα υψηλά μπάτζετ της πρώτης πεντάδας (ας μην ξεχνάμε την δυσβάσταχτη εφορία που φτάνει στο 40% στη χώρα μας) και σε συνδυασμό πως τα χρόνια αρχίζουν να αγγίζουν τους Βασίλη Σπανούλη και Γιώργο Πρίντεζη, ο ορθολογικός στόχος της επόμενης σεζόν θα είναι η παρουσία στα πλέι-οφς και… βλέπουμε. Έρθει ή δεν έρθει ο Κώστας Σλούκας, ο Οθέλο Χάντερ ή ο οποιοσδήποτε παίκτης που μπορεί να ενθουσιάζει το μυαλό του κόσμου, δεν χρειάζεται να ακούγονται μεγάλα λόγια, για παρουσία στο Final Four. Όχι, δεν θα μιλήσουμε για… περασμένα μεγαλεία, αλλά σεμνά και ταπεινά. Έτσι άλλωστε έφτασε στη κορυφή αυτή η ομάδα.


Το Fosonline.gr χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Διαβάστε περισσότερα