Τηλεθέαση (31/12, 1/1): Τι είδε ο κόσμος παραμονή και ανήμερα Πρωτοχρονιάς

Τι είδε ο κόσμος στην τηλεόραση παραμονή και ανήμερα Πρωτοχρονιάς

Ολοκληρώθηκε χθες το J2US με τον πιο φαντασμαγορικό τρόπο κι οι εμφανίσεις τόσο των φιναλίστ όσο και των υπολοίπων συμμετεχόντων έκλεψαν τις εντυπώσεις. Πώς διαμορφώθηκε η τηλεθέαση του μεγάλου τελικού απέναντι στην Πρωτοχρονιά με τους Απαράδεκτους;

Συγκεκριμένα ο μεγάλος τελικός του J2US σημείωσε 19,8% στο δυναμικό κοινό κι οι εορταστικοί Απαράδεκτοι 12,6%. Στο γενικό σύνολο το J2US κατάγραψε 22,8% κι οι Απαράδεκτοι 12,6%.

Η τηλεθέαση αναλυτικά…

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

J2US 19,8%
Απαράδεκτοι 12,6%
Ζακέτα Να Πάρεις 5,7%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

J2US 22,8%
Απαράδεκτοι 12,6%
Ζακέτα Να Πάρεις 6%

Εορταστικά προγράμματα επιστρατεύτηκαν από τους τηλεοπτικούς σταθμούς για την υποδοχή του νέου έτους, τα οποία διεκδίκησαν το δικό τους μερίδιο στην τηλεθέαση το βράδυ της παραμονής.

Συγκεκριμένα στην κορυφή βρέθηκε η Πρωτοχρονιά με τον Στέλιο Ρόκκο στο Σπίτι με το Mega όπου κατέγραψε στο δυναμικό κοινό 20.4%. Η Παραμονή Πρωτοχρονιάς με τα Καλύτερα Παιδιά στον ΣΚΑΪ συγκέντρωσε 16,6% και το εορταστικό Δυνατά 10,8%.

Στο γενικό σύνολο στην πρώτη θέση βρέθηκε η Παραμονή Πρωτοχρονιάς με τα Καλύτερα Παιδιά όπου σημείωσε ποσοστό 19.9%, ακολούθησε η Πρωτοχρονιά με τον Στέλιο Ρόκκο στο Σπίτι με το Mega με 19,4% και το Δυνατά με 12,3%.

Η τηλεθέαση αναλυτικά…

ΔΥΝΑΜΙΚΟ

Πρωτοχρονιά στο Σπίτι με το Mega 20,4%
Παραμονή Πρωτοχρονιάς με τα Καλύτερα Παιδιά 16.6%
Δυνατά 10,8%
DWTS 8,4%
Ένα Τραγούδι Ακόμα 3,9%

ΓΕΝΙΚΟ

Παραμονή Πρωτοχρονιάς με τα Καλύτερα Παιδιά 19,9%
Πρωτοχρονιά στο Σπίτι με το Mega 19,4%
Δυνατά 12,3%
DWTS 9,4%
Ένα Τραγούδι Ακόμα 4,5%

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.

Πηγή: zappit.gr


Το Fosonline.gr χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Διαβάστε περισσότερα