Πικέ: Στην δημοσιότητα νέα ηχητικά. Ζητούσε «ρουσφέτι» για να πάει στους Ολυμπιακούς Αγώνες

Ο Πικέ ζητούσε από τον πρόεδρο της Ισπανικής Ομοσπονδίας να μεσολαβήσει για να κληθεί στην αποστολή της Ισπανίας για τους Ολυμπιακούς Αγώνες όπως αποκάλυψε η «El Confidencial».

Νέες αποκαλύψεις σε βάρος του Ζεράρ Πικέ έρχονται στο φως της δημοσιότητας. Η ισπανική «El Confidencial» αρχικά ανέφερε πως ο αμυντικός της Μπαρτσελόνα εισέπραξε «κάτω από το τραπέζι» περί τα 25 εκατομμύρια ευρώ προκειμένουνα μεταφερθεί το ισπανικό Super Cup στην Σαουδική Αραβία.

Την Τετάρτη (20/4), δημοσίευμα του Ισπανικού Μέσου φέρνει στο φως νέα ηχητικά αποσπάσματα στα οποία ο Πικέ φαίνεται πως ζητάει από τον πρόεδρο της ισπανικής ομοσπονδίας, Λουίς Ρουμπιάλες, να επικοινωνήσει με τον προπονητή της Εθνικής νέων για να κληθεί στην αποστολή της ομάδας που θα λάμβανε μέρος στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο, το περασμένο καλοκαίρι .

«Πρέπει να μου το κάνεις αυτό, Ρούμπι, πρέπει να το καταφέρεις. Πρέπει να το κρατήσουμε μυστικό. Να πάρεις τον μίστερ (σ.σ. προπονητή της εθνικής Κ-21) και θα έρθω στη Μαδρίτη να μιλήσουμε. Το θέλω πολύ. Και θα δούμε πως θα το χειριστούμε για να μην μαθευτεί. Πρέπει να μείνει μυστικό των τριών μας ως την τελευταία στιγμή», ακούγεται να λέει ο 35χρονος αμυντικός στο ηχητικό.

Στις συζητήσεις Πικέ και Ρουμπιάλες εμπλέκεται και το όνομα του Σέρχιο Ράμος, ο οποίος επίσης επιθυμούσε να ταξιδέψει στην Ιαπωνια: «Είναι πολύ στο στυλ του Ράμος αυτό που έγινε. Πρώτα να διαρρέει κάτι για να ασκήσει έτσι πίεση»,φαίνεται να είναι τα λόγια του Πικέ για τον αμυντικό της Παρί Σεν Ζερμέν.

Σημειωτέων πως κάθε εθνική ομάδα που συμμετέχει στους Ολυμπιακούς Αγώνες δικαιούται να έχει μέχρι τρεις παίκτες άνω των 23 ετών στην αποστολή της, ενώ τελικά ούτε ο Πικέ, ούτε ο Ράμος, είχαν κληθεί εκείνο το καλοκαίρι από τον προπονητή Λουίς ντε λα Φουέντε στην αποστολή της Ισπανίας για τους Αγώνες στο Τόκιο, σε μία διοργάνωση που η φούρια ρόχα έφτασε μέχρι τον τελικό όπου και έχασε με 2-1 από την Βραζιλία.


Το Fosonline.gr χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Διαβάστε περισσότερα