Γνωστό απορρυπαντικό ρούχων διαφημιζόταν με τα σαρανταπεντάρια δισκάκια του εξήντα

Η διαφήμιση τέχνας κατεργάζεται

Στη δεκαετία του '60 το λαϊκό τραγούδι ήταν στα φόρτε του και τα σαρανταπεντάρια δισκάκια με τις μεγάλες λαϊκές επιτυχίες πουλιόντουσαν σαν ζεστά κουλούρια. Δεν πρέπει λοιπόν να μας ξενίζει το γεγονός ότι ένα γνωστό απορρυπαντικό ρούχων όπως το ROL βρήκε ένα τρόπο να διαφημίζεται. Τo Rol έκανε μουσικές προσφορές προωθώντας το όνομά του μέσα από τα δισκάκια με τα σουξέ της εποχής.

Στην βιογραφία του Γιώργου Ζαμπέτα με τίτλο «Βαθιά στη θάλασσα θα πέσω» από τις εκδόσεις Άγκυρα, γραμμένη από την κόρη του Κατερίνα Ζαμπέτα και επιμελημένη από τον Γιώργο Τσάμπρα γίνεται σχετική αναφορά. Στη λεζάντα της φωτογραφίας επισημαίνεται: «Όπως θα δείτε τρεις από τις πέντε "προσφορές" περιέχουν τραγούδια του Ζαμπέτα"».


Το Fosonline.gr χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Διαβάστε περισσότερα