Oλυμπιακός: Τα... φώτα έσβησαν στις 8 Απριλίου

Η κατάκτηση του πρωταθλήματος βόλεϊ και μαθηματικά από τον Ολυμπιακό στις 8 Απριλίου, σήμανε και το... τέλος της αγωνιστικής περιόδου για τον πρωταθλητή που μέτρησε στη συνέχεια 4 ήττες σε 9 μέρες και την απώλεια του Λιγκ Καπ. Η πορεία Φοίνικα Σύρου, ΠΑΟΚ, Φίλιππου Βέροιας, Παναθηναϊκού.

*** Η κακή εικόνα του Ολυμπιακού στον ημιτελικό του Λιγκ Καπ οφείλεται στο γεγονός ότι σταμάτησαν... οι μηχανές το απόγευμα της 8ης Απριλίου, όταν κατέκτησε το πρωτάθλημα και μαθηματικά.

*** Μετά έγινε κακή διαχείριση, αφού το μυαλό όλων έφυγε από το γήπεδο, η ομάδα παρατάχθηκε με αναπληρωματικούς, με αποτέλεσμα να χάσει τον ρυθμό της και να συνηθίσει τις ήττες. Έχασε 3-2 από τον ΠΑΟΚ, 3-0 από τον Φοίνικα και 3-2 από τον Παναθηναϊκό.

*** Εκεί όπου ο Ολυμπιακός φάνταζε ανίκητος, έδωσε δικαιώματα στους αντιπάλους του και ιδιαίτερα στον Φοίνικα να πιστέψουν ότι μπορούν να τον κερδίσουν, ενώ εφησύχασαν με τη σαρωτική νίκη 3-0 επί του κάκιστου ΠΑΟΚ, που παρουσίασε τη χειρότερη ομάδα από τότε που κάνει πρωταθλητισμό.

*** Ο Ολυμπιακός πήγε με υπεροψία στη Βέροια και μουντζούρωσε την πολύ καλή εικόνα που παρουσίασε σε όλο το πρωτάθλημα, με αποτέλεσμα να χάσει με κατεβασμένα χέρια. Όσες αλλαγές κι αν έκανε ο Καζάζης (ίσως έπρεπε να δοκιμάσει περισσότερο με πασαδόρο τον Νικολάκη) δεν έφεραν αποτέλεσμα.

*** Τέτοια εικόνα παρουσίασε ο Ολυμπιακός και στον τελικό των πλέι οφ στις 7 Μαΐου 2017, όταν έχασε 3-1 από τον ΠΑΟΚ στον Ρέντη, γιατί το μυαλό όλων ήταν στη φιέστα και ο «Δικέφαλος» πήρε το πρωτάθλημα, σε ένα ματς που δεν το περίμενε. Και τον Αγκάμεζ να κάνει τη χειρότερη εμφάνιση στην καριέρα του.

*** Η χρονιά για τον Ολυμπιακό είναι βεβαίως επιτυχημένη, αλλά λέκιασε την εικόνα του και δυστυχώς τα τελευταία στιγμιότυπα θυμάται ο κόσμος, γι’ αυτό και υπήρξε δυσαρέσκεια από οπαδούς του.

*** Το πάθημα να γίνει μάθημα, ιδιαίτερα στον Δημήτρη Καζάζη, που τα πήγε πολύ καλά στο φετινό πρωτάθλημα, αλλά έκανε λανθασμένες εκτιμήσεις στο τέλος. Όταν έχεις ακόμη έναν στόχο, δεν αφήνεις να χαλαρώσουν παίκτες και ομάδα και δεν χάνεις τρία συνεχόμενα ματς που έγιναν τέσσερα στη Βέροια.

*** Ο μεγάλος στόχος είναι πάντα το πρωτάθλημα, το Λιγκ Καπ, όπως γράψαμε κατ’ επανάληψη στο παρελθόν, είναι απλά για το γόητρο, αφού δεν οδηγεί πουθενά, αλλά κανένας δεν χαρίζει κούπες και μάλιστα άνευ όρων.

*** Κι εδώ να επισημάνουμε τον σημαντικό ρόλο που έπαιξε ο μάνατζερ Νίκος Μαντούβαλος. Διαχειρίστηκε πολύ καλά την κρίση της πανδημίας με 17 κρούσματα, με αποτέλεσμα ο Ολυμπιακός να επανέλθει δυναμικά και πρωταθλητής.

*** Όσον αφορά τον ΠΑΟΚ, θύμισε παλιές κακές εποχές, ένα σκορποχώρι με τις επιλογές του προπονητή του, που άφησε εκτός αποστολής τον Παπαλεξίου προκειμένου να χωρέσουν... τρεις πασαδόροι. Και φυσικά χωρίς τακτική, με τον Βαν ντε Ντρις να παίρνει μόλις δύο πάσες στο πρώτο κρίσιμο σετ με τον Φίλιππο, εκτός κι αν ήθελαν να... αιφνιδιάσουν τον αντίπαλο τόσο ο προπονητής όσο και ο πασαδόρος!

*** Ο Φοίνικας, εξάλλου, έδειξε ότι μπορούσε να διεκδικήσει ως το τέλος το πρωτάθλημα, έχασε όμως τον ρυθμό του στο ματς με τον Ολυμπιακό στον Ρέντη, όπου αγωνίστηκε χωρίς προπονητή και τον Πρωτοψάλτη σε ρόλου κόουτς!

*** Κι αυτό γιατί δεν είχε βοηθό προπονητή και κάτι τέτοιες λεπτομέρειες κάνουν μεγάλες τις ομάδες. Κι εδώ έχουμε «το πάθημα μπορεί να γίνει μάθημα» στη διοίκηση του Φοίνικα, που μπορεί με τη βοήθεια της ΟΝΕΧ να κάνει σπουδαία ομάδα του χρόνου.

*** Στα θετικά η παρουσία του Φίλιππου Βέροιας που έφτασε σε τελικό στην παρθενική εμφάνιση του. Μπορεί να αποτελέσει ισχυρό πόλο στο βόλεϊ, αν έχει σωστή καθοδήγηση και σταματήσει τις υπερβολές και τον βερμπαλισμό. Παρόλα αυτά τους αξίζουν ειλικρινή συγχαρητήρια, αν και στον τελικό δεν τηρήθηκε το πρωτόκολλο και οι κερκίδες είχαν πολύ κόσμο...

*** Όσον αφορά τον πρώην πρωταθλητή Παναθηναϊκό είχε μια πλήρως αποτυχημένη χρονιά, εξαιτίας τους λανθασμένου σχεδιασμού και την μη πραγματοποίηση μεταγραφών τον Ιανουάριο με αποκλεισμό από το φάιναλ φορ του Λιγκ Καπ και την τελευταία θέση(μαζί με τον ΠΑΟΚ) των πλέι οφ.


Το Fosonline.gr χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Διαβάστε περισσότερα